Politiko kakovosti v Centru za starejše občane Lucija d.o.o. gradimo na dolgoročnih usmeritvah in načelih:

  • zadovoljstvo uporabnika
  • sodelovanje s svojci in zunanjo javnostjo
  • uvajanje najsodobnejših postopkov za izvajanje storitev varstva starejših
  • širjenje socialne mreže in uvajanje širokega nabora dodatnih storitev
  • izbira zaupanja vrednih in preverjenih dobaviteljev za izvajanje storitev, ki jih Center ne izvaja
  • spremljanje razvoja storitev na trgu EU in aplikacija le teh v naše poslovanje
  • izobraževanje, rast in motiviranje zaposlenih za kakovost
  • izvajanje storitev brez napak in brez stroškov, ki bi bili posledica slabe kakovosti
  • sodelovanje in vključenost v lokalno skupnost
  • izvajanje zahtev okoljskih standardov
  • zagotavljanje zadovoljstva lastnikov in zaposlenih

Ponosni smo, da smo pridobili certifikat kakovosti ISO 9001 : 2015.

Certifikati